Friday 17 June 2011

Saya akan ciptakan satu 'kejayaan' di sebalik kegagalan...

SAYA akan bangun,melangkah terus ke hadapan dan akan ciptakan satu 'kejayaan' di sebalik kegagalan.Teringat saya kata-kata seorang usahawan Cina yg mempunyai kilang di China dan showroom perabot berjenama Msia...'U boleh berjaya jika u berkerja lebih 8 jam sehari. Ketika org lain sedang berehat atau tidur tetapi u masih boleh berfikir tentang biznes u.. u akan mencapai apa yang u cita-citakan..

Pertemuan secara tidak sengaja dengan 'tauke-tauke' Cina di dlm penerbangan dari KL ke Guangzhou, China dua minggu lepas, saya anggap diri saya cukup bertuah kerana mereka byk memberikan tips kepada saya dlm perniagaan, cara berurusan membeli barang, produk dan lokasi yang menarik...Saya yakin saya, anda juga boleh berjaya jika kita Berdoa, berusaha dan bertawakal..

salam..sila add fb saya kuzie kuabas(kuzie cotton)

No comments:

Post a Comment